Кольоротерапія
Ігри з масажними м'ячиками СУ-ДЖОК
СУ-ДЖОК активізує мовні зони в головному мозку, розвиває дрібну моторику пальців рук.
1. Пальчикова гра
«Черепаха». (З кулькою)
Вправа виконується спочатку на правій руці, потім на
лівій.
Йшла велика черепаха
(дитина катає Су-Джок між долонь)
І кусала всіх від
страху,
Кусь, кусь, кусь,
кусь, (Су-Джок між великим пальцем і іншими, які дитина тримає пальчики
«щіпкою». Натискає ритмічно на Су-Джок, перекладаючи з руки в руку).
Нікого я не боюся.
(Дитина катає Су-Джок між долонями)
2. Цей м’ячик непростий,
Він колючий, ось який.
(Любуємося м’ячиком на лівій долоні, закриваємо його правою рукою)
Будемо з м’ячиком
грати,
Своїм ручкам
допомагати. (Катаємо м’ячик горизонтально між долонями)
Раз катаємо, два
катаємо
І долоньки зігріваємо.
(Катаємо м’ячик горизонтально, потім вертикально)
Катаємо, катаємо,
катаємо
Сильніше на м’ячик натискаємо. (Катаємо м’ячик
вертикально, натискаючи до поколювання)
Ми покладемо м’ячик на стіл
І подивимося на свої долоні.
Чи є у нас на них горішки? (Кладемо м’ячик на стіл і дивимося, чи є на
них ямочки від м’ячика)
Ми поплескаємо трішки,
Потрясемо свої долоньки.
Ми трохи відпочинемо,
І займатися почнемо.
3. Здравствуй, мій улюблений м'ячик!
-
Скаже вранці кожен пальчик. (Утримати м'яч вказівним і великим пальцем, потім
середнім і великим, безіменним і великим, мізинцем і великим пальцем)
Масажні м’ячики можна використовувати в поєднанні з вправами з корекції звуковимови.
Ø Автоматизація звуків чистомовками:
Са - са - са - довга коса. (Котити м’ячик між
долонями вперед-назад).
Шу - шу - шу – вчитися я мушу. (Котити м’ячик
по кожному пальчику).
Ша - ша - ша – в мене є сестра Маша. (Котити м’ячик
між долонями вперед-назад).
Ол - ол - ол – я забив гол. (Тримати кулька
подушечками пальців, із зусиллям натиснути ними на м'яч).
Ри - ри - ри - катаємося з гори. (Крутити м’ячик
подушечками пальців вперед).
Ра - ра - ра - висока гора. (Котити м’ячик
круговими рухами по долонях).
Ру - ру - ру - листя зберу. (Натиснути м’ячиком
на кожен палець).
Немає коментарів:
Дописати коментар