Шукати в цьому блозі

Проектна робота

Проектна робота

Пальчикова гімнастика

Формування правильної вимови у дітей - це складний процес, 
дитині потрібно навчитися керувати своїми органами мовлення, 
сприймати зверненне до неї мовлення, здійснювати контроль 
за мовленням оточуючих та власним. В роботі з дітьми 
(а особливо з тими, що вже мають порушення мовлення)
велику увагу необхідно приділяти розвитку функції дрібних м’язів рук. 
Рухи рук тісно пов’язані з мовленням, вони є одним з факторів його формування. 
Зв’язок рухів руки з мовленням був відмічений ще в 1928 році.
 Пізніше, на основі спеціально проведених дослідів було висунуто думку про те, 
що рухи пальців рук стимулюють розвиток центральної нервової системи і прискорюють 
розвиток мовлення дитини.Тренування рухів пальців рук дітей покращує не тільки рухові можливості дитини, 
а й розвиток психічних і мовних навичок. У свою чергу, формування рухів руки
 тісно пов’язано з розвитком рухового аналізатора і зорового сприймання, різних
 видів чутливості, просторового орієнтування, координації рухів та ін.Дитина, що має високий рівень розвитку дрібної моторики, вміє логічно мислити, 
в неї достатньо розвинуті пам’ять, увага, зв’язне мовлення.Недостатній розвиток зорового сприймання, уваги та, зокрема, дрібної моторики, 
призводить до виникнення негативного ставлення до навчання.

Використано з сайту http://sadok9.if.ua/education/logoped







Немає коментарів:

Дописати коментар